Wednesday, September 5, 2012

ဂီတဗိမာန္ - သန္းေဖေလး



ကၽြန္လိုေခတ္မွာ အလင္းေရာင္ေပးတာ ဒို႔အသံ 
သခင္လိုျဖစ္ေအာင္ လမ္းၫႊန္ေပးတာ ဒို႔အသံ ... တဲ့။
အမ်ိဳးသားေရးဆိုတာ အသံညီဖို႔ လိုပါတယ္။ 
ဟိုတေပါက္ ဒီတေပါက္လုပ္ေနလို႔ကေတာ့ လူမ်ားၿပီး ပြဲမစည္ႏိုင္ပါဘူး။
သမိုင္းအဆက္ဆက္က ထက္ျမက္ေတာက္ေျပာင္ခဲ့တဲ့ ျမန္မာတို႔ရဲ႕ အမ်ိဳးသားေရးဂုဏ္ပုဒ္ကို 
က်ေနာ္တို႔လက္ထက္က်မွ အညံ့ခံၿပီး တိုင္းတပါးက်ဴးေက်ာ္မႈကို ဒူးေထာက္အ႐ံႈးေပးေတာ့မွာလားဗ်ာ။ 
က်ေနာ္တို႔လက္ေတြၿမဲရေအာင္ ... 
က်ေနာ္ဓားေတြေသြးရေအာင္ ... 
က်ေနာ္တို႔အသက္ေတြစေတးရေအာင္ ...



No comments:

Post a Comment